დანართი 5
შეფასების სქემა პრეზენტაციისათვის
კრიტერიუმები
|
1-4
არადამაკმაყოფი-
ლებელი
|
5-6
დამაკმაყოფილე-ბელი
|
7-8
კარგი
|
9-10
ძალიან კარგი
|
საინტერესო შესავალი
|
ტრაფარეტული და უინტერესოა
|
არის მცდელობა აუდიტორიის დაინტერესების
|
საინტერესოდ არის მოწოდებული
|
მოძიებული აქვს დამატებითი მასალა,
რაც მას ეფექტურს ხდის
|
პრობლემის
გადაჭრის გზების შეთავაზება
|
არ არის წარმოდგენილი გადაჭრების გზები
|
ნაწილობრივ არის წარმოდგენილი გადაჭრის გზები
|
არის წარმოდგენილი გადაჭრის გზები
|
სრულად არის წარმოდგენილი გადაჭრის გზები
|
თემის გასაგებად წარმოდგენა
|
დარღვეულია ლოგიკა და ბუნდოვანია
|
ნაწილობრივ გასაგებია და განმარტებას მოითხოვს
|
ლოგიკურად არის აგებული, შეინიშნება მცირედი ხარვეზები
|
თემა ლოგიკურად არის აგებული, წარმოდგენილი საკითხები
ნათელი და გასაგებია
|
საუბარი
|
დაბნეულია და გაუგებრად საუბრობს
|
ხშირად ჩერდება და იმეორებს ერთი და იგივეს
|
გამართული და გასაგებია
|
გამართული და გასაგებია, საუბრობს დარწმუნებით.
|
დასკვნა
|
არ არის წარმოდგენილი
|
დასკვნები
გაუმართავი და ულოგიკოა
|
ლოგიკურად და კარგად არის ჩამოყალიბებული, თუმცა მცირედი ხარვეზით
|
ლოგიკურია, კარგად არის ჩამოყალიბებულ ი და ორიგანულია
|
თვალსაჩინოების გამოყენება
|
არ იყენებს
|
იყენებს მწირად
|
უმეტესად იყენებს
|
იყენებს სრულად
|
აუდიტორიასთან კონტაქტი
|
არ აქვს აუდიტორიასთან კონტაქტი
|
ნაწილობრივ აქვს აუდიტორიასთან კონტაქტი
|
უმეტესად აქვს
აუდიტორიასთა ნ კონტაქტი
|
სრულად აქვს აუდიტორიასთან კონტაქტი
|
პასუხი აუდიტორიის შეკითხვაზე
|
უჭირს პასუხის გაცემა.
|
პასუხი არ არის გამართული
|
თითქმის ყველა
კითხვას პასუხობს
|
პასუხობს ყველა კითხვას
|
დროის ლიმიტის
დაცვა
|
საერთოდ ვერ იცავს დროის ლიმიტს
|
ნაწილობრივ იცავს დროის ლიმიტს
|
უმეტესად იცავს დროის ლიმიტს
|
სრულად იცავს დროის ლიმიტს
|
დანართი 6
საგაკვეთილო
პროცესში ჩართულობის შეფასების
რუბრიკა
1
|
საგაკვეთილო პროცესში
მონაწილეობა
|
ყოველთვის მონაწილეობს
და ხშირად წარმართავს კიდეც საკლასო მსჯელობას.
|
9-10
|
ყოველთვის
მონაწილეობს, მაგრამ დამოუკიდებლად მსჯელობა
უჭირს
|
7-8
|
||
ხშირად
მონაწილეობს და ცდილობს არ ჩამორჩეს თანაკლასელებს
|
5-6
|
||
იშვიათად ან საერთოდ არ მონაწილეობს საკითხის გარჩევაში
|
2-3-4
|
||
2
|
თანამშრომლობა
|
ყოველთვის თანამშრომლობს
თანატოლებთან წყვილებში/ჯგუფებში
მუშაობის
დროს
|
9-10
|
ხშირად თანამშრომლობს თანატოლებთან წყვილებში/ჯგუფებში მუშაობის
დროს
|
7-8
|
||
იშვიათად თანამშრომლობს თანატოლებთან წყვილებში/ჯგუფებში მუშაობის
დროს
|
5-6
|
||
არ
თანამშრომლობს თანატოლებთან წყვილებში/ჯგუფებში მუშაობის
დროს
|
2-3-4
|
||
3
|
აზრის დასაბუთებულად წარმოდგენა
|
ყოველთვის
დამაჯერებლად და არგუმენტირებულად წარმოადგენს თავის მოსაზრებას
|
9-10
|
თითქმის
ყოველთვის ასაბუთებს საკუთარ მოსაზრებას,
მსჯელობა ყოველთვის თანმიმდევრული არ არის
|
7-8
|
||
ხშირად
ახერხებს საკუთარი აზრის დასაბუთებას, მსჯელობა უმეტესად
არათანმიმდევრული და არალოგიკუროა
|
5-6
|
||
იშვიათად ან საერთოდ
ვერ ახერხებს საკუთარი აზრის დასაბუთებას, მსჯელობა არათანმიმდევრული და არალოგიკუროა
|
2-3-4
|
დანართი 7
ჯგუფის შეფასების რუბრიკა
კრიტერიუმები
|
საშუალოდ
|
კარგად
|
ძალიან კარგად
|
ჯგუფის ყველა წევრს შეაქვს თავისი წვლილი
|
|||
ჯგუფის წევრები
უსმენენ ერთმანეთს
|
|||
ჯგუფი პასუხობს
შეკითხვებს
|
|||
ჯგუფის წევრები
თანამშრომლობენ
|
|||
დავალების
შემოქმედებითად და გასაგებად წარმოდგენა
|
|||
ჯგუფი აკონტროლებს დროს
|
Комментарии
Отправить комментарий