შეფასების რუბრიკა

   დანართი  5
         
            შეფასების    სქემა    პრეზენტაციისათვის


კრიტერიუმები
   1-4
არადამაკმაყოფი-
ლებელი
  5-6
დამაკმაყოფილე-ბელი
  7-8
    კარგი
    9-10
ძალიან კარგი
საინტერესო  შესავალი
ტრაფარეტული და უინტერესოა
არის მცდელობა აუდიტორიის დაინტერესების
საინტერესოდ არის მოწოდებული
მოძიებული აქვს დამატებითი   მასალა,   რაც მას  ეფექტურს  ხდის
პრობლემის  გადაჭრის  გზების შეთავაზება
არ არის წარმოდგენილი გადაჭრების გზები
ნაწილობრივ არის წარმოდგენილი გადაჭრის გზები
არის წარმოდგენილი გადაჭრის გზები
სრულად არის წარმოდგენილი გადაჭრის გზები
თემის  გასაგებად  წარმოდგენა
დარღვეულია ლოგიკა და ბუნდოვანია
ნაწილობრივ გასაგებია და განმარტებას მოითხოვს
ლოგიკურად არის აგებული, შეინიშნება მცირედი ხარვეზები
თემა ლოგიკურად არის აგებული, წარმოდგენილი საკითხები ნათელი და გასაგებია
  საუბარი
დაბნეულია და გაუგებრად საუბრობს
ხშირად ჩერდება და იმეორებს ერთი და იგივეს
გამართული და გასაგებია
გამართული და გასაგებია, საუბრობს დარწმუნებით.
  დასკვნა
არ არის წარმოდგენილი
დასკვნები  გაუმართავი და ულოგიკოა
ლოგიკურად და კარგად არის ჩამოყალიბებული, თუმცა მცირედი  ხარვეზით
ლოგიკურია, კარგად არის ჩამოყალიბებულ ი  და  ორიგანულია
თვალსაჩინოების გამოყენება
არ იყენებს
იყენებს მწირად
უმეტესად იყენებს
იყენებს სრულად
აუდიტორიასთან კონტაქტი
არ აქვს აუდიტორიასთან კონტაქტი
ნაწილობრივ აქვს აუდიტორიასთან  კონტაქტი
უმეტესად აქვს  აუდიტორიასთა ნ კონტაქტი
სრულად აქვს აუდიტორიასთან კონტაქტი
პასუხი აუდიტორიის შეკითხვაზე
უჭირს პასუხის გაცემა.
პასუხი არ არის გამართული
თითქმის  ყველა კითხვას  პასუხობს
პასუხობს ყველა კითხვას
დროის  ლიმიტის დაცვა
საერთოდ ვერ იცავს დროის ლიმიტს
ნაწილობრივ იცავს დროის ლიმიტს
უმეტესად იცავს დროის ლიმიტს
სრულად იცავს დროის ლიმიტს



დანართი  6

          საგაკვეთილო    პროცესში    ჩართულობის  შეფასების    რუბრიკა 

1
საგაკვეთილო  პროცესში   მონაწილეობა
ყოველთვის მონაწილეობს და ხშირად  წარმართავს კიდეც საკლასო  მსჯელობას.
9-10
ყოველთვის მონაწილეობს, მაგრამ დამოუკიდებლად მსჯელობა  უჭირს
7-8

ხშირად მონაწილეობს და ცდილობს არ ჩამორჩეს თანაკლასელებს
5-6

იშვიათად  ან  საერთოდ  არ მონაწილეობს საკითხის გარჩევაში
2-3-4
2
თანამშრომლობა
ყოველთვის თანამშრომლობს თანატოლებთან  წყვილებში/ჯგუფებში
მუშაობის დროს
9-10
ხშირად  თანამშრომლობს  თანატოლებთან  წყვილებში/ჯგუფებში   მუშაობის  დროს
7-8

იშვიათად  თანამშრომლობს  თანატოლებთან  წყვილებში/ჯგუფებში   მუშაობის  დროს
5-6

არ თანამშრომლობს  თანატოლებთან  წყვილებში/ჯგუფებში   მუშაობის  დროს
2-3-4
3
აზრის  დასაბუთებულად წარმოდგენა
ყოველთვის დამაჯერებლად  და  არგუმენტირებულად   წარმოადგენს თავის მოსაზრებას
9-10
თითქმის ყოველთვის ასაბუთებს  საკუთარ მოსაზრებას, მსჯელობა ყოველთვის თანმიმდევრული არ არის
7-8

ხშირად ახერხებს  საკუთარი აზრის დასაბუთებას, მსჯელობა  უმეტესად  არათანმიმდევრული და  არალოგიკუროა
5-6

იშვიათად  ან  საერთოდ ვერ  ახერხებს  საკუთარი აზრის დასაბუთებას, მსჯელობა    არათანმიმდევრული და  არალოგიკუროა
2-3-4



დანართი  7
                                  ჯგუფის შეფასების   რუბრიკა  

             კრიტერიუმები
საშუალოდ
კარგად
ძალიან კარგად
ჯგუფის ყველა წევრს შეაქვს თავისი  წვლილი



ჯგუფის   წევრები უსმენენ  ერთმანეთს



ჯგუფი პასუხობს  შეკითხვებს



ჯგუფის  წევრები თანამშრომლობენ



დავალების  შემოქმედებითად და გასაგებად  წარმოდგენა



ჯგუფი აკონტროლებს დროს



          
     

Комментарии